Părintele Iustin confirmă: „este cuvântul meu pe care l-am adresat cu toată convingerea şi sinceritatea”

Părintele Iustin Pârvu, stareţ la Mănăstirea Petru Vodă, care a produs multă agitaţie în ultimele zile cu mesajul pe care l-a dat mass-mediei online în 14 ianuarie, fiind luat la întrebări şi de televiziuni şi de toată lumea, îşi întăreşte declaraţia într-un interviu audio.

„Cuvantul pe care l-am adresat eu poporului nostru ortodox, este cuvantul meu care l-am adresat cu toata convingerea si sinceritatea si pentru cei care cred ca este cu adevarat sa fie binecuvantati iar cei care nu cred ca este cuvantul meu sa-i lumineze Dumnezeu. Cine are buna constiinta si e un om de buna credinta, ramane sa creada ceea ce-i asternut pe hartie. Cine se-ndoieste, cine nu crede ramane in necredinta lui si Dumnezeu sa-l binecuvanteze, sa-l lumineze. Asta-i.. ce sa mai spunem ? Daca ar fi sa stam ca comentam din nou convorbirea asta, tre sa luam de la inceput iara si sa intram in niste lucruri care poate is chiar cu adevarat periculoase. Ca sa le expunem in totalitate ar trebui sa ne luam de masonerie, sa ne luam de sionism, de fortele americane, de crimele care se intampla in toata lumea, sa ne luam de clonarile si urgiile care se intampla, de noua ordine mondiala, sa ne luam de injectiile care vin acum si le impun copiilor si tinerilor ca sa nu nasca si toate lucrurile care duc la aceiasi concluzie: ca sunt iudeii de alta data care au ucis 14 mii de prunci…si azi au acelasi plan de criminalitate in viata poporului crestin ortodox.

(textul este preluat de pe blogul Apologeticum)

Vedeţi şi materialul de la ştirile ProTV, de mai jos.


One Comment on “Părintele Iustin confirmă: „este cuvântul meu pe care l-am adresat cu toată convingerea şi sinceritatea””

  1. doarortodox spune:

    Confirm si eu ca Iustin Parvu are dreptate… iar protv sunt pe cale sa o ia razna cand il aud.


Lasă un răspuns

