Părintele Arsenie: „TRĂIASCĂ IUSTIN PÂRVU! ŞI NU NUMAI ATÂT. ARE DREPTATE!”

M-am gândit eu ieri ca e ceva în neregulă cu declaraţiile Pr. Arsenie  pentru Radio Dobrogea, privitor la apelul Pr. Iustin din 14 ianuarie… Parcă nu ştia ce se întâmplă, parcă cineva nu îi spusese totul. Şi îmi pare rău să constat că s-a întâmplat chiar aşa.

Iată, astăzi, am găsit o declaraţie nouă a Pr. Arsenie (dată în ziua următoare aceleia de mai sus) pe site-ul Apologeticum, în care spune că: „SUNTEM DE ACEEAŞI PĂRERE, INTIM… ARE DREPTATE!”. Ce înseamnă „intim”? Înseamnă că SUNT ÎN ACELAŞI DUH!


Cu toate că îmi pare rău că s-a întâmplat aşa, pentru că „se pare” că interviul anterior cu Pr. Arsenie (cel din articolul de mai jos, interviu luat de Radio Dobrogea cu o zi înaintea acestuia), a fost folosit doar ca unealtă pentru a se lovi în Pr. Iustin, mă bucur enorm… Mă bucur că-i avem pe aceşti doi stâlpi ai ortodoxiei, duhovnici români care la 90 de ani au candela credinţei veşnic aprinsă, au duhul mărturisirii viu şi curajos întocmai ca al Sfinţilor Apostoli! Îţi mulţumesc, Doamne!

Pe site-ul Război Întru Cuvânt, am citit comentariul unei vizitatoare a site-ului, care a povestit ceva de care am mai auzit şi eu… „Am fost la Petru Vodă în octombrie anul trecut şi cunoscându-i cât de cât pe monahii de acolo am aflat că joi, cu o zi înainte de a ajunge eu, au încercat să-l omoare otrăvindu-l. Şi atunci cum nu putem avea încredere în acest om care e mai mult „DINCOLO” decât aici cu noi, dar Dumnezeu l-a mai lăsat un pic cu noi? Pentru păcatele noastre…”

Să ne rugăm Domnului Hristos pentru părintele Iustin şi părintele Arsenie!

Doamne ajută!

4 comentarii on “Părintele Arsenie: „TRĂIASCĂ IUSTIN PÂRVU! ŞI NU NUMAI ATÂT. ARE DREPTATE!””

  1. […] într-o “oarecare” necunoştinţă de cauză, pentru că, aşa cum se poate vedea din interviul luat în ziua următoare, Părintele are o altă părere, nu mai pomeneşte de tactică, ci spune clar: PĂRINTELE IUSTIN […]

  2. Ioan Alexandru spune:

    Prietene ai uitat ca Romania Mai are 2 oameni de valoare!Arhim.Mina Dobzeu si Arhim.Teofil Badoiu!

  3. Florin M. spune:

    Nu am spus ca avem doar doi sau patru oameni de valoare.
    In articol, ma refeream strict la cei doi parinti duhovnici, care au fost facuti sa para cum ca ar avea opinii diferite.
    M-am bucurat mult de curajul lor de marturisitori.

  4. […] doar o zi, acelaşi părinte Arsenie Papacioc a spus răspicat că este de acord cu Pr. Iustin (“Trăiască Iustin Pârvu. Şi nu numai atât. ARE DREPTATE!”)?? Dar ultimul cuvânt al său (“Vă îndemn să nu primiţi aşa ceva”)? Dar ultimul […]


Lasă un răspuns

