Doamne eşti a mea iubire, Tu eşti tot ce mi-a rămas. Vie orice prigonire, eu de Tine nu mă las – Pr. Cristian Pomohaci

Doamne esti a mea iubire
Tu esti tot ce mi-a ramas
Vie orice prigonire
Eu de tine nu ma las

Doamne Tu le stii pe toate
Gandul inimii mi-l stii
Tu mi-alini cu bunatate
Toate zilele pustii

Ochii mi-i ridic spre Tine
Plini de rugaciuni si dor
Tu esti totul pentru mine
Scumpul meu Mantuitor

A mea inima intreaga
Langa tine vreau sa-o tin
Doamne Tu pe veci mi-o leaga
Ca sa fie a Ta deplin
Sa-ti urmeze si sa-Ti cante
Si sa faca tot ce-I spui
Fara sa se inspaimante
De puterea nimanui

Tu mi-ai fost a mea iubire
Si-ajutor in tot ce-am tras
Vie orice prigonire
Eu Iisuse nu te las
Vie orice prigonire
Eu Iisuse nu te las


4 comentarii on “Doamne eşti a mea iubire, Tu eşti tot ce mi-a rămas. Vie orice prigonire, eu de Tine nu mă las – Pr. Cristian Pomohaci”

  1. Monica spune:

    Tot in ianuarie 2009 (cand ai scris si tu art.) penticostalul V.Pustan era primit de pr.Pomohaci in Biserica Ortodoxa de la Mosuni sa PREDICE .

  2. Florin M. spune:

    Hristos a Inviat!
    Stiu, dar am aflat ulterior publicarii art.
    Oricum, nu despre persoana Pr. Pomohaci am vrut sa scriu.
    Mentiunea ta, insa, e buna si necesara pentru a tine ochii in patru, pentru a nu-si pune cineva nadejdea in cele trecatoare (inclusiv in omul muritor, pacatos), ci doar in cele vesnice.
    Doamne ajuta!

  3. MONICA spune:

    „dar am aflat ulterior publicarii„

    Imi inchipuiam .
    Eu abia de Paste am aflat de acest preot -se difuza o emisiune cu el la TV si mi-a placut f. mult felul in care vb.
    Nu stiu de ce mi-a ramas in minte si am cautat informatii despre el ,afland cu stupoare si aceasta stire.
    Am ramas dezamagita.
    Asa e cum spui tu-din dorinta de a vedea si altfel de oameni ,de a spera in ceva mai bun ,in ALTCEVA , decat mizerabilul care ne inconjoara de pretutindeni ,nadajduiesti in OM , care e departe de a fi perfect sau de a-ti implini asteptarile sufletesti.

  4. MONICA spune:

    Eu am avut ,mai am prieteni protestanti (unul) ;
    Dumnezeu sa-i lumineze si pe ei pe noi ; pe noi sa ne intareasca in credinta ,iar pe ei sa-i aduca la dreapta credinta.


Lasă un răspuns

