Articole de top – 3 zile foarte pe scurt

În seara asta am făcut o scurtă analiză a celor mai citite articole din ultimele trei zile de pe blogul meu şi am constatat câteva lucruri interesante.

Dintr-un total de 42 de articole accesate între 26-28 ianuarie, cele 11 articole scrise sau postate în urma Apelului Părintelui Iustin, în legătură cu paşapoartele, buletinele electronice etc. au avut o pondere de 80% în total accesări. Restul de 31 de articole, despre muzică, rugăciune, dragoste, sfaturi din vieţile sfinţilor etc. au adus doar 20% din traficul total în aceste 3 zile.

3-zile1

Ca de obicei, am încercat să analizez obiectiv rezultatele de mai sus (şi nu numai) şi am ajuns la concluzia că cei care accesează site-uri, bloguri cu conţinut ortodox (nu ştiu dacă să spun „religios” în general, mă abţin…) o fac mai puţin pentru subiecte de natură personală, în care autorul articolului îşi exprimă o părere legată de un subiect comun (dragoste, muzică etc.) şi mai ales pentru informare. Astfel, pe scurt, cred că cei care intră pe blogul meu sunt persoane ocupate, care preferă să citească articole de tip ştire, dacă nu prea scurte ca dimensiune, atunci cât mai bine documentate, cu analogii şi conexiuni la alte subiecte. Ce am mai constatat este că primul interviu al părintelui Arsenie Papacioc, cel luat de Radio Dobrogea, este mai vizualizat decât al doilea interviu, în care îi dă dreptate făţiş părintelui Iustin. De ce oare? Asta e mai greu de explicat… În final, îmi asum, dacă pot spune aşa, accesarea mai slabă a articolelor ceva mai „soft” :).

Doamne ajută!



Lasă un răspuns

