04 februarie 2009 – „Un fleac, dom’ comisar – m-au cipuit!”

„S-au strâns peste 50000 de semnături în două săptămâni!”

„Nu ieşim la vot!”


materiale de pe ProOrtodoxia


One Comment on “04 februarie 2009 – „Un fleac, dom’ comisar – m-au cipuit!””

  1. Românie, draga mea!

    Românie, Ţara mea frumoasă!
    Grădina cea mai aleasă!
    Azi noapte când m-am culcat
    un vis urât am visat
    că întru adânc,
    un ochi straniu mi te-a furat
    un monstru din infernu-ntunecat.

    Am plâns… of!..
    şi câte lacrimi am vărsat
    făce-am o fântână-n sat
    şi de beau duşmanii tăi
    s-ar fi îmbunat şi ei…

    Oare-i… doar un vis urât
    acel adânc necunoscut ?!
    Sau… va fi o grea încercare
    de-a ne induce în eroare
    să nu IEŞIM din umbra deasă
    peste toate ţările străine, întinsă

    Românie, “Suflul tău Spiritual”
    este sufletul Europei
    este consolidat de Sfinţii tăi… Părinţii
    fondat pe latura divinităţii
    iar drumul tău urcă, surprinzător
    din zare până-n zare
    spre înalt, lumină şi candoare?
    Ruga şi durerea noastră să ne fie
    spre a noastră mântuire
    de-a ne hotărî a noastră soartă-n lume.

    Doamne Iisuse
    Voia Ta şi râvna Proslăvirii Tale
    trebuie să fie pentru noi,
    lucrul cel mai de seamă.
    Acestea, ne va bucura
    mai mult decât toate darurile
    pe care Tu ni le-ai dat
    şi ni le vei mai da
    în viitorul apropiat.


Lasă un răspuns

